Pozycji w serwisie: 0

Warunki sprzedaży

1. Postanowienie ogólne

Firma "PHILATRADE", Zygmunt Jeleniewski jest wpisana do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta miasta st. Warszawy pod numerem: 132308, z siedzibą 03-286 Warszawa, ul. Malborska 6 lok.215. Nr identyfikacji podatkowej NIP:524-000-26-79, Regon: 002150063.
Firma jest zwolniona podmiotowo z VAT na podst. Art. 113 ust. 1 Ustawy o podatku od towarów i usług.
Kontakt korespondencyjny: Philatrade, Skrytka Pocztowa 576, 00-950 Warszawa,
e-mail: info@philatrade.pl, tel.: 22 252 72 45

2. Przedmiot handlu

  1. Przedmiotem handlu (dostawy) są znaczki pocztowe dla celów kolekcjonerskich (walory filatelistyczne).
  2. Ceny towarów są cenami brutto, podane są w złotych polskich i nie obejmują kosztów przesyłki.
  3. Klientom, dokonującym regularnych zakupów w Firme "Philatrade" udzielamy rabatu na następujących zasadach: jeżeli następny zakup zostanie dokonany w ciągu 3 miesięcy, kupujący otrzyma przy następnym zakupie rabat w wys. 10% wartości poprzedniego zakupu. Za datę poprzedniego zakupu przyjmuje się datę wystawienia paragonu potwierdzającego sprzedaż, za datę następnego - datę zamówienia ( w przpadku zamówienia drogą pocztową - datę stempla pocztowego)
  4. Podawane w ofercie wartości katalogowe ( Mihel, Fisher, ....... ) mogą się nieznacznie różnić w odniesieniu do wartości podanych w ostatnich edycjach tych katalogów. W związku z dużą ilością oferowanych pozycji nie jesteśmy w stanie kontrolować na bieżąco wszystkich zmian w tych katalogach. Proszę je traktować jako wartości orientacyjne.

3. Składanie i realizacja zamówień

  1. Zamówienia mogą być składane za pośrednictwem strony www.philatrade.pl, telefonicznie na nr 22 252 72 45 lub drogą pocztową na adres: PHILATRADE, Skrytka Pocztowa 576, 00-950 Warszawa-1
  2. Czas realizacji zamówienia do 2 tygodni. W przypadku dłuższego terminu kupujący zostanie powiadomiony o przyczynach przedłużającej się realizacji.
  3. Po złożeniu przez klienta zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu internetowego potwierdzającą przyjęcie zamówienia (zawarcie umowy kupna-sprzedaży).
  4. Większość oferowanych pozycji posiadamy w pojedyńczych egzemplarzach. Zamówienia realizujemy w kolejności zgłoszenia. Ze względów technicznych aktualizacja oferty jest dokonywana w odstępach około miesięcznych i może się zdarzyć, że pozycja została wysprzedana przed otrzymaniem zamówienia i zamówienie nie zostanie zrealizowane w całości.
  5. Aby zamówienie zostało zrealizowane prawidłowo, niezbędne jest właściwe wypełnienie formularza zamówienia oraz podanie danych niezbędnych do przesłania zamówionego towaru.
  6. Dane osobowe dostarczone w zamówieniu bedą wykorzystane tylko i wyłącznie do realizacji zamówienia.
  7. Przedmiot zamówienia jest dostarczany drogą pocztową zgodnie z aktualną taryfą Poczty Polskiej.

4. Płatności

  1. Kupujący pokrywa koszty przesłania przesyłki i koszty przesłania należności.
  2. Standardowa przesyłka jaką wysyłamy towar jest list polecony priorytetowy do 350g - aktualnie opłata wynosi 5,50 zł i będzie aktualizowana zgodnie ze zmianą taryfy pocztowej. Przesyłka pobraniowa - zodnie z aktualną taryfą pocztową.
  3. Przy składaniu zamówienia na stronie www.philatrade.pl istnieje następująca możliwość wyboru płatności :
    - pobranie pocztowe, płatność zostaje dokonana przy odbiorze przesyłki
    - przedpłata na konto bankowe , pokrywająca wartość zamówienia i koszty przesłania
    odbiorca: PHILATRADE, Zygmunt Jeleniewski, rach. nr 88 1030 1654 0000 0000 5620 2000, tytuł płatności: zam. nr. xxxxxxx
    - "inna forma płatności", dla klientów dokonujących regularnych zakupów. Płatnośc przelewem po
  4. otrzymaniu i sprawdzeniu przesyłki dostarczonej bez pobrania, listem R-priorytet.

5. Zwroty i reklamacje

  1. Przy zakupie drogą internetową kupujący może zwrócić oryginalny towar w ciągu 14 dni od otrzymania (dostarczenia przez pocztę), wraz z paragonem z kasy fiskalnej bez podawania przyczyny zwrotu (odstąpienie od umowy kupna - sprzedaży).
  2. Koszty zwrotnego dostarczenia towaru ponosi kupujący.
  3. Należność za zwrócony towar przekazujemy na wskazany rachunek bankowy.
  4. Uwzględniamy reklamacje dotyczące części towaru, o ile dostarczony towar jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług na tej stronie użyto plików cookie. Może je zablokować w ustawieniach przeglądarki.
copyright © 2006 Philatrade
created by HONETi